|

خودکشی مسلحانه یک پلیس در فرمانداری فیروزآباد

فهرست محتوا

رماندار فیروزآباد از جزییات خودکشی مسوول دژبانی فرمانداری در مقابل ساختمان خبر داد.

گسترش نیوز- سید کمال علوی فرماندار فیروزآباد با اشاره به خودکشی مأمور نیروی انتظامی در فرمانداری اظهارکرد: در ساعت ۱۲ و ۵۲ امروز ستوان یکم مهدی مردانی با استفاده از سلاح نظامی کلاشینکف در مقابل ساختمان اداری این فرمانداری اقدام به خودکشی کرد.

niro-entezami-entezamy-naja-police-960716.jpg

وی افزود: ستوان مردانی دارای ۲۹ سال سابقه کار بوده که در حادثه زلزله بم خانواده خود را از دست‌داده بود.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: ستوان مردانی پس‌ازاین حادثه مجدد ازدواج کرده که در سال پیش در سد تنگاب با غرق شدن دختر خود مواجه می‌شود.

علوی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌ها حاصله این مأمور نیروی انتظامی در روزهای اخیر به‌شدت براثر درد در ناحیه پروستات رنج‌برده که بر اثر این بیماری موجب افسردگی و فشار عصبی تحمل خود را ازدست‌داده و اقدام به این تصمیم گرفته است.

وی گفت: تا این ساعت به نظر می‌رسد بحث خودکشی این مأمور شخصی بوده و ارتباطی با محیط کار نداشته است.

منبع: فارس

خودکشی مسلحانه یک پلیس در فرمانداری فیروزآباد
کد خبر: ۴۴۵۵۲
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو