|

وقتی اپل دست به دامان سامسونگ می‌شود!

فهرست محتوا

اپل امسال قرار است ۳ گوشی جدید راهی بازار کند که به‌احتمال‌قوی برای اتصالات ۵ جی از مودم سامسونگ استفاده خواهد کرد.

گسترش نیوز - دعوای حقوقی اپل و کوآلکوم باعث شد تا آیفون‌های جدید نتوانند از تراشه 5 جی کوآلکوم استفاده کنند و اپل دست به دامن اینتل برای این کار شد.

samsunggalaxys10.jpg

اما مودم اینتل علی‌رغم وعده‌های داده‌شده، دچار مشکل فنی بوده و برای آیفون‌های 2019 آماده نمی‌شوند. بنابراین تنها راه باقی مانده این است که اپل دست به دامن سامسونگ شده تا گوشی‌های خود را با 5 جی راهی بازار کند. احتمال استفاده اپل از تراشه مدیاتک تایوانی کم است (سازنده‌ای که برای گوشی‌های میان رده تراشه می‌سازد و اصولا به درد گوشی های پریمیوم اپل نمی‌خورد) و به همین دلیل تنها گزینه باقی مانده روی میز مودم 5 جی سامسونگ است.

منبع: خبرآنلاین

وقتی اپل دست به دامان سامسونگ می‌شود!
کد خبر: ۴۳۴۵۸
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو