|

خودکشی زن جوان از روی پل در اهواز

فهرست محتوا

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک زن جوان پس از اقدام به خودکشی خبر داد.

گسترش نیوز: علی تراب پور گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز (۴ آذر ماه) یک زن ۲۲ ساله با اقدام به خودکشی خود را از پل هفتم به رودخانه کارون پرتاب کرد.

وی افزود: پس از این اقدام، زن جوان توسط عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز از آب بیرون آورده شد و نجات یافت و پس از آن به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

خودکشی زن جوان از روی پل در اهواز
کد خبر: ۴۰۲۴۴
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو