|

وزیر ارشاد: جای قالیباف عذرخواهی می‌کنم

فهرست محتوا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امکانات مجموعه شهر آفتاب را نامناسب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش از شهر آفتاب، صالحی امیری با حضور در شهر آفتاب و بازدید از بخش های مختلف این مجموعه اظهار داشت: به جای شهردار تهران از ملت و ناشران که به خاطر باران و شرایط آب‌گرفتگی دچار سختی شدند عذرخواهی می‌کنم همچنین از ناشران و مهمانان خارجی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران.

وی همچنین تصریح کرد: انتظار ما این است که خسارت‌های واردشده به ناشران داخلی و خارجی توسط شهرداری پرداخت شود.

وزیر ارشاد در پایان با اشاره به عدم تمایل دولت به جابجایی مجدد محل برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: هیچ‌گونه برنامه‌ای برای تغییر مکان نمایشگاه نداریم و شخصا معتقدم تغییر محل نمایشگاه کتاب به مصلحت نیست. البته امیدواریم که مشکلات فنی و محتوایی این مجموعه هرچه سریع‌تر رفع شود.

وزیر ارشاد: جای قالیباف عذرخواهی می‌کنم
کد خبر: ۳۶۱۹
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو