جمعی از رانندگان آژانس در اعتراض به نرخ طرح ترافیک دربرابر شورای شهر تجمع کردند.
گسترش نیوز: یکی از رانندگان آژانس درباره مشکلات و علت تجمع گفت: در گذشته طرح ترافیک برای رانندگان آژانس 650 هزار تومان بود؛ اما حالا به یکباره به بیش از چهار میلیون تومان رسیده است، این در حالیست که تردد تاکسیهای اینترنتی بازار آژانسها را کساد کرده است و اصلا به صرفه نیست که بتوان از این طرح استفاده کنیم و حالا تکلیف ما چه میشود. وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر قرار است که تخفیف ۵۰ درصدی برای رانندگان آژانس در نظر گرفته شود که مبلغی در حدود ۴.۵ میلیون تومان میشود. اما بازهم برای ما زیاد است و ما خواهان تخفیف بیشتر هستیم.
منبع: ایسنا