جوان ترک مبتلا به سندروم داون در سخنانی در سازمان ملل خواهان فرصت کافی برای زندگی مستقل مانند دیگر شهروندان شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از آناتولی رابرت جم اوسبورن، جوان ترک مبتلا به سندرومداون در سخنانی در کنفرانس «روز جهانی سندرم داون 21 مارس سازمان ملل متحد» به نمایندگی از شاغلان مبتلا به این سندروم ضمن ابراز خرسندی از حضور در این کنفرانس گفت: "مانند همه انسانها خواهان زندگی مستقل برای خودم هستم و میخواهم که درآمد خودم را داشته باشم".
جم افزود: "کار پرتحرک و متنوعی دارم. در یک هتل در استانبول وظیفه استقبال از مسافران را بر عهده دارم. برخی مسافران وقتی انگلیسی صحبت کردن من را میبینند تعجب میکنند. اما من و بسیاری از دوستان مشابه من با موفقیت مشغول کار هستیم. کافی است که فرصتی در اختیار ما گذاشته شود".