معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: روند خدمت رسانی به زلزله زدگان در وضع مطلوبی است و امیدواریم تا شهریور سال ۹۷ شاهد اتمام و تکمیل خانههای در دست ساخت خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی با بیان این که تاکنون ۱۱ واحد به مرحله نازککاری رسیده است، افزود: با تصویب وامهای ساخت مسکن برای زلزله زدگان توسط هیات دولت، ستاد بحران استان با ابتکاری جدید برای دسترسی آسان تر روستاییان به تسهیلات بانکی، با توافقی که با بانک انجام داد، بانک را به روستای حرجند آورد و هم اکنون بانک در منطقه مستقر هستند تا روند معرفی پروندهها به بانک سریع تر شود تا شاهد گامی بلند در عرصه خدمت رسانی به مردمان عزیز روستاهای منطقه باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه زمان محدود است و باید کار ساخت مسکنها تا شروع فصل سرما سال آینده تمام شود، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم زلزله زده حتی در ایام نوروز تعطیل نمیشود.
وی ادامه داد: روند آواربرداری، تشکیل پرونده و خدمت رسانی به مردم زلزله زده همچنان بهصورت جدی در حال انجام است و در ایام نوروز نیز این روند ادامه دارد و بنا به دستور استاندار کرمان بازدیدهای ستاد بحران از این مناطق بهصورت ۳ روز در هفته حتی در ایام نوروز ادامه دارد و تمامی مجموعه ستاد بحران استان در ایام نوروز به منظور خدمت رسانی به مردم زلزله زده حتی در روزهای تعطیل در حالت آماده باش هستند.
آیت اللهی موسوی اظهار کرد: روند اجرای پروژهها در ایام نوروز تعطیل نمیشود و پیمانکاران متعهد شدهاند که جز در ایام تعطیل نوروز، دست از کار نکشند.
وی همچنین به مردم زلزله زدهای که قصد مسافرت دارند، این اطمینان را داد که در ایام نوروز امنیت مناطق زلزله زده تامین میشود و گشتهای محسوس و نامحسوس به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده سارقان در نوروز راهاندازی شده است.