مدیر کل راه آهن استان هرمزگان اعلام کرد: ۹۶۵ هزار و ۱۶۸ مسافر از ابتدای امسال تا پایان بهمن، در این استان از طریق راه ریلی جابهجا شدند که این تعداد نسبت به همسنجی با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، محمد پور فخری بیان کرد: در این مدت ۴۷۸ هزار و ۷۵۲ مسافر از راه ریلی وارد و ۴۸۶ هزار و ۴۱۶ مسافر نیز از استان هرمزگان خارج شدند.
وی بیان کرد: جابهجایی این تعداد مسافر با ۲ هزار و ۶۴۰ رام قطار به صورت رفت و برگشت از مبادی تهران، اصفهان و مشهد انجام شده است.
مدیر کل راه آهن هرمزگان اظهار کرد: روزانه ۸ رام قطار مسافری در راه آهن هرمزگان به صورت رفت و برگشت در مسیرهای مشهد، تهران و اصفهان در تردد است.
پور فخری گفت: در ۱۱ ماه سال گذشته نیز ۸۳۷ هزار و ۱۱۲ مسافر از طریق راه آهن هرمزگان جابهجا شدند.