مدیر کل منابع انسانی و رفاه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه حدود ۵ سال گذشته کل دو وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت ادغام شدند و تعداد قابل توجهی از افرادی که در دو وزارتخانه بودند، بازنشسته شدند اگر این اتفاق رخ دهد به طور قطع باید یک وزارتخانه جدید راهاندازی شود.
ماشاالله درستکار، در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، در پاسخ به این پرسش که بر اساس اصلاح بخشی از ساختار دولت قرار است وزارت بازرگانی احیا و وظایف وزارت راه و شهرسازی در دو وزارت جدید تفکیک شود، آیا با این موضوع موافق هستید، بیان کرد: بنده با این موضوع موافق نیستم.
وی افزود: با این اتفاق هر دو وزارتخانه ناقص خواهند بود و فشار زیادی به این وزارتخانهها از لحاظ نیروی انسانی وارد میشود چراکه اکنون جذب نیرو در وزارت خانهها ممنوع است.
درستکار خاطرنشان کرد: علاوه بر این باید به فکر ساخت دو ساختمان جدید نیز باشیم و برخی از ساختمانها نیز باید بازسازی شوند.