شهردار زنجان گفت: بودجه شهرداری زنجان ۴۳ درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، مسیح الله معصومی افزود: نیاز کشور، دانشآموختگانی است که توان علمی دارند ولی برای ورود به بازار کار مشکلات دارند.
وی با بیان اینکه نگاه شهرداری زنجان اجرایی کردن حرفهای خود است، ادامه داد: تفاهمنامههایی پیشازاین با جهاد دانشگاهی زنجان و همچنین اداره کتابخانههای استان منعقد شده است.
شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان ۴۳ درصد بودجه خود را برای سال آینده افزایش داده است، افزود: همچنین بودجه عمرانی شهرداری زنجان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یافته است.
معصومی با اشاره به اینکه درآمد ارزشافزوده شهرداری در سال گذشته ۲۵ درصد بوده است، گفت: اما برای بودجه سال آینده ارزشافزوده را به ۱۶ درصد کاهش دادهایم و تلاش و نگاه شهرداری برقراری ارتباط با جامعه علمی است.
شهردار زنجان ابراز کرد: انعقاد تفاهمنامه کار آسانی بوده، اما مهم اجرای آن است و شهردار کارهای عقبمانده زیادی داشته و حجم بالایی از کارها را بر عهده دارد.