فرماندار ارومیه گفت: خدمات و امکانات کنونی خانههای سالمندان، پاسخگوی نیاز جمعیت سالمندان در آینده نخواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، عباس حسنخانی اظهارکرد: برنامهریزی برای خدماترسانی به جمعیت رو به افزایش سالمندان ضروری است.
وی ادامه داد: اقدامات لازم برای ارائه خدمات مناسب و جبران کمبودها در بخش سالمندان، باید در زمان مناسب صورت پذیرد.
به گفته فرماندار ارومیه؛ پیشبینیهای لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات برای سالمندان در کوتاه مدت و بلندمدت باید انجام شود.
حسن خانی خاطرنشان کرد: تشویق و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی برای ارائه خدمات به سالمندان، ضروری است.
وی گفت: سمنها و خیرین در مقابله با آسیبهای اجتماعی خدمات ارزشمندی ارائه کردهاند که از این ظرفیت باید در موضوع سالمندان نیز استفاده شود.