رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: عملیات نصب دستگاه «سیتیاسکن» بیمارستان پلدختر به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، ناصر بابایی اظهارکرد: مراحل نصب دستگاه «سی تی اسکن» بیمارستان پلدختر به پایان رسید و بزودی با حضور مسئولان استانی، نماینده مردم پلدختر و معمولان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از مدیران پلدختر به بهرهبرداری میرسد.
وی افزود: طی یک تا دو سال گذشته با وجود خرید دستگاه «سی تی اسکن» این دستگاه به دلیل تخریب اورژانس راهاندازی نشده بود.
بابایی خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته با برنامهریزی صورت گرفته عملیات ساخت بخش «سی تی اسکن» شروع شد و پس از پایان کار ساخت عملیات نصب این دستگاه آغاز شد.
رئیس بیمارستان پلدختر با اشاره به اینکه عملیات نصب و راهاندازی این دستگاه امروز توسط کارشناسان وزارت بهداشت به پایان رسید، افزود: دستگاه «سی تی اسکن» با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
بابایی تصریح کرد: با بهرهبرداری از دستگاه «سی تی اسکن» که در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم منطقه و برنامه تحول نظام سلامت راهاندازی میشود؛ از ارجاع بیماران به ویژه مصدومان سوانح جادهای به دیگر شهرها جلوگیری میشود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از زحمات و تلاشهای نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای راهاندازی دستگاه «سی تی اسکن» تقدیر کرد.