|

۱۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف در دهلران توقیف شد

فهرست محتوا

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرج گاه ها، گفت: در اجرای این طرح ۱۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف وروانه پارکینگ شدند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، سرهنگ منوچهر مکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاکسازی مکان‌های عمومی و تفرجگاه‌های سطح شهر دهلران و برخورد با رانندگان و راکبان متخلف و مقابله با موتور سیکلت‌های حادثه ساز، تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی و دستور دادستان دادسرای شهرستان دهلران این موتورسیکلت‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: ایجاد مزاحمت برای خانواده ها، همراه نداشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی و خطرناک از تخلفات راکبان این موتورسیکلت‌ها بوده است.

سرهنگ مکی در پایان با تاکید بر استمرار اجرای این طرح تا پایان سال گفت: پلیس با اعمال طرح‌های مختلف با مجرمان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد می‌کند و سامانه فوریتی ۱۱۰ تمام وقت آماده رسیدگی به خواسته‌های شهروندان است.

۱۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف در دهلران توقیف شد
کد خبر: ۳۰۰۷۳
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو