امروز بازار سبزه میدان که پاتوق خریداران و فروشندگان ارز، اونس و سکه است با حضور ماموران روز آرامی را تجربه کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، امروز سبز میدان تهران حضور گستردهای از ماموران یگان امداد را تجربه کرد. به همین دلیل به سبزه میدان رفتیم تا از کم و کیف ماجرا با خبر شویم.
یکی از کسبه سبز میدان در گفتوگو با خبرنگار ما گفت: در روزهای گذشته شاهد زد و خورد هایی میان دلار فروشان بودیم. اما امروز ماموران اینجا هستند تا آرامش را باز گردانند.
یک گاری چی نیز به پایگاه خبری گسترش گفت: امروز صبح اینجا خیلی شلوغ بود. من شنیده ام مالباختگان موسسات اعتباری هم با کفن اینجا امده بودند. البته من به چشم ندیدم.
مرد میانسالی که به دیوار تکیه داده است نیز درباره علت حضور ماموران در سبزمیدان به ما گفت: فکر میکنم به خاطر دادگاه بقایی ماموران اینجا هستند.
بر اساس این گزارش، در حالی که کسبه و مشتریان منطقه اطلاع دقیقی از علت حضور ماموران ندارند اماماموران در بیشتر نقاط بازار سنتی تهران دیده میشوند. اگرچه دلالان دارو در خیابانهای مجاور همچنان به داد زنی مشغول هستند اما خبری از دلالال دلار نیست.
مقامات پلیس گفتهاند در پی افزایشهای بیرویه قیمت دلار در هفتههای گذشته، این بار تصمیم گرفته شده تا با دلالان دلار برخورد شود.
طبق اعلام سردار رحیمی رییس پلیس تهران، دهها نفر از دلالان دلار امروز دستگیر شدهاند. با این وجود بازار صرافیها تعطیل نیست. در برخی از نقاط شهر صرافیها پر مشتری هستند.
گفتنی است؛ امروز فروش طلای دست دوم هم رونق خوبی را در بازار تهران تجربه کرد. صفهای طولانی زنان و مردان فروشنده از یک سو و خریداران طلا از سوی دیگر معاملات خود را پیش بردند.