سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: سامانه ثبت سفارش واردات کالا (ثبتارش) از هجدهم تا بیست و سوم بهمن امسال اختلال خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: سامانه ثبت سفارش واردات کالا (ثبتارش) از هجدهم تا بیست و سوم بهمن ماه امسال اختلال خواهد داشت. بر اساس اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات، با توجه به ابعاد فنی و انتقال سامانه ثبتارش، خدمات رسانی این سامانه از هجده تا بیست و سوم بهمن ماه با اختلال مواجه خواهد شد. لازم به ذکر است؛دفتر مقررات صادرات و واردات ضمن عذرخواهی از مراجعین اظهار کرد: این اختلال موقت پس از تاریخ ذکر شده مرتفع و موجبات ارتقای این سامانه و تسهیل در خدمت رسانی هر چه بهتر فراهم خواهد شد.