نماینده دامغان در مجلس از اختصاص ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی به سه پروژه دانشگاه دامغان شامل ساختمان فنی و مهندسی، آمفیتئاتر و دانشکده زیستشناسی خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، ابوالفضل حسن بیگی، ضمن بیان اینکه ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی با رایزنی مسئولان وزارت علوم برای دانشگاه دامغان اخذ شد، تأکید کرد: اعتبار اختصاصیافته در قالب اعتبار ملی، ردیفهای متمرکز و درآمدهای اختصاصی دولت بوده که به اجرای سه پروژه عمرانی در حال ساخت دانشگاه دامغان شامل دانشکده فنی و مهندسی، زیستشناسی و آمفیتئاتر تعلق گرفت.
وی افزود: یکی از اقدامات انجامشده در دانشگاه دامغان افتتاح مجموعه کارگاهی دانشکده فنی و مهندسی است که برای بهرهبرداری این کارگاهها حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین از وجود هشت دانشکده در جوار دانشگاه دامغان خبر داد و تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ دانشجو در این دانشکدهها مشغول به تحصیل هستند.
حسین بیگی افزود: با توجه به وجود هفت مرکز دانشگاهی دیگر بهجز دانشگاه دامغان در این شهرستان، باید گفت دامغان با پذیرش ۱۷ هزار دانشجو و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب میتوان قطب دانشگاهی استان سمنان باشد که این امر رسیدگی بیشتر مسئولان را میطلبد.