مجری برگزارکننده نمایشگاه املاک و مستغلات تهران معتقد است هدف برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات تهران ایجاد رونق در بازار مسکن است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصر نمایشگاه، صالح سپاسدار طهران مجری برگزارکننده نمایشگاه املاک و مستغلات تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف نهایی این رویداد بزرگ حضور تولیدکنندگان و سرمایهگذاران مسکن در نمایشگاه است که بتوانند عرضه مستقیم محصولات خود را به مصرفکنندگان و حذف واسطهها داشته باشند.
وی این نوع عرضه مسکن را مدلی موفق در دنیا دانست خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا مانند آلمان، دبی، مصر و... این روش عرضه ملک وجود دارد و با حذف واسطه ها، تولیدکنندگان و مصرفکنندگان به راحتی میتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.
سپاسدار افزود: در این نمایشگاه برنامهریزیهای خوبی انجام شده تا انبوه سازان مطرح کشور و صنایع وابسته حضور داشته باشند و از نزدیک با بازدیدکنندگان در ارتباط باشند و نیازهای آنها را بشناسند.
این فعال صنعت نمایشگاهی عنوان کرد: در این رویداد شرایط ویژهای برای عرضه ملک توسط شرکتها در نظر گرفته شده است که شامل: تخفیف درصدی در فروش نمایشگاهی، شرایط پرداخت ویژه، شرایط ویژه فروش، جوایز در خرید و... میشود.
وی افزود: علاوه بر این برخی از شرکتها اعلام کردهاند که ۵ درصد تخفیف نمایشگاهی و عدم پرداخت هزینه مشاور املاک در صورت عقد قرارداد در نمایشگاه را هم خواهند داشت.
سپاسدار این رویداد فقط مربوط به تهران ندانست و افزود: املاک سراسر ایران در این رویداد قابلیت عرضه را دارند و علاقه مندان از اقصی نقاط کشور میتوانند املاک مورد نیاز خود را تامین کنند چرا که این شرکتهای بزرک انبوه ساز در جایجای کشور پروژه دارند و در این رویداد عرضه میشود.
وی نقطه قوت این رویداد را عرضه ویلاهای ساخته شده در شمال کشور دانست و گفت: در این رویداد علاقه مندان میتوانند ویلاهای مدرن مورد علاقه خود را با تخفیفهای مناسب تهیه نمایند.