سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: پرونده تنبیه بدنی دانش آموزان مدرسهای در نوشهر از سوی مدیر خاطی، در هیات بدوی پیگیری میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محمودرضا علیزاده اظهار کرد: در پی کسب خبر دانش آموز نوشهری در مورخ ۲۳/ ۱۰ /۹۶ توسط مدیر یکی از دبستانها به محض دریافت خبر تنبیه، اداره آموزش و پرورش نوشهر مدیر مدرسه را احضار کرده است. وی افزود: پس از اعترافات مدیر، عذرخواهی و اظهار ندامت از سوی وی، آموزش و پرورش مطابق روال قانونی مراتب را به حراست اعلام و ضمن توبیخ کتبی و تعهد مقرر شد از طریق هیات بدوی پیگیری شود تا زین پس چنین اعمالی از سوی فرد مذکور و یا دیگر معلمان و مدیران صورت نپذیرد. وی گفت: همچنین اداره کل آموزش وپرورش مازندران نیز به مدیران شهرستان و مناطق و کمیتههای انتصابات ابلاغ کرده که در انتخاب مدیران با حساسیت و دقت ویژه عمل کنند تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.