رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از برگزاری بیش از ۸۰ نمایشگاه طی سال ۲۰۱۸ در پاکستان خبر داد و این نمایشگاه ها را فرصتی برای حضور ایران در جهت توسعه صادرات عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، مراد نعمتی زرگران رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از برگزاری بیش از 80 نمایشگاه در این کشور خبر داد.
وی در این زمینه گفت: این نمایشگاه ها فرصتی برای حضور ایران در بازارهای جهانی و توسعه صادرات است.
نعمتی زرگران در پایان به برخی از مهمترین رویدادها اشاره کرد و افزود: نمایشگاه سلامتی، هیوندا رالی، اکسپو بانک و آب - انرژی از جمله مهمترین این نمایشگاه هاست.