|

کارخانه‌های قند در کرمانشاه زیاد می‌شوند

فهرست محتوا

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت قابل توجه تولید چغندر در کرمانشاه، اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم چغندر کشاورزان روی زمین بماند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، رضا رحیمی گفت: کرمانشاه به کارخانه سوم و چهارم قند هم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت بیشتری برای راه‌اندازی کارخانه‌های قند دارد، تصریح کرد: کرمانشاه می‌تواند در کنار کارخانه های قند بیستون و اسلام‌آباد، صاحب کارخانه قند سوم و چهارم هم بشود.

به گفته این مسئول، همچنین کارخانه قند اسلام آباد هم پتانسیل افزایش ظرفیت را دارد و باید مجوزهای لازم در این خصوص صادر شود.

رحیمی در ادامه به مشکل خرید چغندر از کشاورزان استان هم اشاره داشت و از کارخانه‌های قند استان خواست چغندر کشاورزان را به داخل کارخانه پذیرش و در آنجا دپو کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ادامه از ظرفیت ایجاد یک ناحیه صنعتی در محدوده ابتدای جاده ماهیدشت هم یاد کرد که می‌توان صنایع قابل توجهی را در این منطقه جا داد.

وی تامین آب را یکی از مهمترین مشکلات این منطقه دانست که می‌توان از محل سهم صنعت آب سد گاوشان تخصیص آبی برای واحدهای این منطقه داشت.

کارخانه‌های قند در کرمانشاه زیاد می‌شوند
کد خبر: ۲۶۴۳۶
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو