|

فعالیت کولبران در مرز سیف سقز شروع نشده است

فهرست محتوا

استاندار کردستان از بازماندن معابر کولبری در استان کردستان در جهت تأمین بخشی از معیشت مرزنشینان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش ، به نقل از موج، بهمن مرادنیا اظهار کرد: بنا بە رایزنی‌های انجام شده با مسئولان تصمیم‌گیرنده در این خصوص، معابر کولبری کردستان همچنان فعال خواهند بود. وی گفت: بازگشایی مرز سیف سقز نیز کە پیشتر وعدە آن رسانەای شدە بود قطعی است، اما هم‌اکنون ایجاد زیرساخت‌های لازم و مناسب برای آن در دست اجرا است کە با اتمام زیرساخت‌ها و ملزومات، این مرز نیز رسماً بازگشایی خواهد شد.

فعالیت کولبران در مرز سیف سقز شروع نشده است
کد خبر: ۲۵۷۰۸
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو