استاندار کردستان از بازماندن معابر کولبری در استان کردستان در جهت تأمین بخشی از معیشت مرزنشینان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش ، به نقل از موج، بهمن مرادنیا اظهار کرد: بنا بە رایزنیهای انجام شده با مسئولان تصمیمگیرنده در این خصوص، معابر کولبری کردستان همچنان فعال خواهند بود. وی گفت: بازگشایی مرز سیف سقز نیز کە پیشتر وعدە آن رسانەای شدە بود قطعی است، اما هماکنون ایجاد زیرساختهای لازم و مناسب برای آن در دست اجرا است کە با اتمام زیرساختها و ملزومات، این مرز نیز رسماً بازگشایی خواهد شد.