|

مازندران ماه کم سرقت‌تری را سپری کرد

فهرست محتوا

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش ۱۵ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها در این استان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایلنا، سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم در تشریح این خبر گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند و اجرای ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی و رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری شده تا نقش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پررنگ تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند. رییس پلیس پیشگیری مازندران افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و کیفی‌سازی ماموریت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شاهد تلاش‌های چشمگیری در ایجاد امنیت پایدار در حوزه‌های استحفاظی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان بوده‌ایم. وی از کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل در یک ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت بیش از ۸۵ درصد سرقت‌ها منجر به کشف شده است. سرهنگ گنجیان با اشاره به این که در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر به منظور دریافت خدمات انتظامی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان مراجعه کردند، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه است. رییس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس از مراجعه بیش از هزار و ۷۰۰ نفر به دایره های مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری‌های این استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، خانوادگی، حقوقی و انتظامی از مهم‌ترین ماموریت‌های دایره های مددکاری به شمار می‌رود.

مازندران ماه کم سرقت‌تری را سپری کرد
کد خبر: ۲۵۶۲۴
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو