سومین نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، محمود صدیقی مدیر برگزاری این رویداد با اشاره به زمان برگزاری گفت: این رویداد سوم تا ششم دی ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار متر مربع برای آن در نظر گرفته شده و طی ۴ روز برگزاری نمایشگاه ۱۰۵ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش می گذارند. شرکت های خارجی حاضر در این رویداد از کشورهای اسپانیا ، ایتالیا و فرانسه هستند.
وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این رویداد را برای سال جاری بر پایه ساخت و تجهیز بیمارستان های هوشمند گذاشته ایم و همچنین بحث انتقال تجربه و فناوری شرکت های خارجی به تولیدکنندگان داخلی را داریم. نسبت به دوره گذشته ۲۵ درصد رشد را شاهد هستیم و امسال شرکت های ساختمان ساز و پیمانکار هم در این رویداد حاضر هستند.
صدیقی تاکید کرد: پیگیر هستیم تا در این رویداد شاهد برقراری ارتباط تجاری میان شرکت های داخلی و خارجی باشیم و قراردادهایی نیز در این زمینه به امضا خواهد رسید. سه گروه هیئت خارجی از کشورهای عراق، آذربایجان و افغانستان از این رویداد بازدید خواهند کرد. هدف اول نمایشگاه بیمارستان سازی جذب سرمایه، ساخت و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها است.