معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر استفاده از ظرفیتهای قانونی ایجاد شده در تسویه مطالبات و بدهیهای پیمانکاران تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، مجتبی نیککردار در جلسه بررسی تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ که با حضور مدیران در استانداری کرمانشاه تشکیل شد بر استفاده از ظرفیتهای قانونی ایجاد شده مطابق با تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کشور برای تسویه مطالبات و بدهیهای پیمانکاران توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: ضروری است دستگاههای اجرایی در سطح وسیع در خصوص مطالبات قطعی ایجاد شده خود به پیمانکاران اطلاع رسانی شود تا آنها از ظرفیت ایجاد شده در بند و تبصره ۵ قانون بودجه امسال استفاده کنند.
وی گفت: سازمان برنامه و بودجه استان با همکاری سازمان امور اقتصادی و دارایی استان طی بررسیهای لازم تدابیری اتخاذ کرد که اعتبار بند «ز» تبصره قانون بودجه سال ۱۳۹۶ از اسناد خزانه تبدیل به نقدی شود و این موضوع را تا حصول نتیجه و تسویه مطالبات و بدهی پیمانکاران مورد پیگیری قرار دهند.
نیک کردار بیان کرد: شهرداریهای تابع استان باید مطالبات خود را از دستگاههای اجرایی اعلام و مطالبات را در سامانه سما ثبت کنند.