مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از لزوم ایمنسازی دانشگاههای استان البرز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش ، به نقل از ایلنا، مهدی مهرور گفت: با توجه به قرار گرفتن استان البرز روی گسل، ضرورت ایمنسازی مراکز دانشگاهی در برابر بلایای طبیعی یکی از اهداف مهم مدیریت بحران البرز است که دنبال میکنیم. وی با بیان اینکه بعضی از ساختمانهای دانشگاهی نیازمند بازسازی است،خاطرنشان کرد: از ظرفیت دانشگاهها برای فرهنگسازی و مدیریت در مقابله با بحران و ارائه راه کارهای نیمه پژوهشی میتوان بهرهبرداری کرد. مهرور با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: تعداد دانشجویان استان با جمعیت یک شهر برابری میکند بنابراین در جامعهای که ویژگیها و شاخصهای با اهمیتی دارند باید برنامه دقیق و کاملی داشته باشیم.