|

برگزاری نخستین جشنواره گل نرگس در خوسف

فهرست محتوا

نخستین جشنواره گل نرگس در شهرستان خوسف از توابع استان خراسان جنوبی با حضور مقامات استانی و کشوری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش از خراسان جنوبی ،درحاشیه این جشنواره بازارچه ظرفیت های شهرستان خوسف و عشایر این منطقه نیز برپا شد.

گفتنی است؛ در جشنواره استانی گل نرگس، بی بی عصمت سرفرازی معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سالهای آینده این جشنواره به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین جشنواره گل نرگس در خوسف
کد خبر: ۲۴۶۹۲
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو