نخستین جشنواره گل نرگس در شهرستان خوسف از توابع استان خراسان جنوبی با حضور مقامات استانی و کشوری برگزارشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش از خراسان جنوبی ،درحاشیه این جشنواره بازارچه ظرفیت های شهرستان خوسف و عشایر این منطقه نیز برپا شد.
گفتنی است؛ در جشنواره استانی گل نرگس، بی بی عصمت سرفرازی معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سالهای آینده این جشنواره به صورت کشوری برگزار خواهد شد.