دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی کارآفرینی گفت: برای سال آینده کنفرانس ساخت ایران را در حوزه کار آفرینی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و برای چهارمین سال متوالی برگزار خواهیم کرد.
مینا علاوش، در حاشیه سومین کنفرانس ملی کارآفرینی، استقامت ملی و توسعه پایدار، در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، هدف از برگزاری این نوع کنفرانسها را رفع مشکلات کار آفرینان دانست و بیان کرد: با طرح مشکلات کار آفرینان در کنفرانس مشکلات آنها به گوش مسئولان خواهد رسید.
گفتنی است؛در پایان کنفرانس ملی کارآفرینی، استقامت ملی و توسعه پایدار از ۶۵ نفر از کارآفرینان این حوزه تقدیر شد.