اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، در ادامه برنامههای سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان، فاز نخست کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان را در مسجدسلیمان افتتاح و به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخشهای مختلف آن بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از شاتا، این کارخانه در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار ظرف مدت ۲ سال احداث شده و ۳ هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال برای آن سرمایهگذاری شده است.
کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان انواع پروفیل آلومینیومی تولید میکند و با راهاندازی این واحد صنعتی برای حدود ۹۰ نفر اشتغالزایی شده است