|

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سلماس به خواب زمستانی رفت

فهرست محتوا

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: مشکلات‌ حوزه بهداشت و درمان شهرستان سلماس فقدان دستگاه سی تی اسکن و سی. آر در بیمارستان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش ، به نقل از ایلنا، جواد آقازاده گفت: وجود مشکلات در سیستم درمانی کشور قابل کتمان نیست و همواره می‌کوشیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم ولی هر از گاهی مشکلاتی در این سیستم دیده می‌شود که آن نیز با همت همگانی قابل حل و فصل خواهد بود. وی ادامه داد به زودی دستگاه سی تی اسکن و سی. آر در اختیار بیمارستان سلماس قرار خواهد گرفت. آقا زاده در ادامه با اشاره به بدهی ۶۵۰میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی گفت: ۴۲۰ میلیارد تومان در ازای کارانه به عوامل دانشگاه بدهکار هستیم که با وصول بدهی از بیمه‌ها این مشکل نیز مرتفع خواهد شد. آقازاده با اشاره به توقف پروژه بیمارستان ۱۶۰تختخوابی سلماس گفت: عملیات این پروژه به دلیل تامین نشدن اعتبار از جانب وزارت راه و شهرسازی متوقف شده است و پیش‌بینی می‌شود روند ساخت‌وساز آن مقداری به طول بکشد. وی گفت: با توجه به اینکه حوزه درمان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمات رسانی به مردم است و مستقیما با جان مردم سر و کار دارد همواره سعی داریم تا با بهره گیری از بهترین پزشکان، رضایتمندی از شبکه بهداشت و درمان را ارتقا دهیم.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سلماس به خواب زمستانی رفت
کد خبر: ۲۳۹۱۷
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار