استاندار هرمزگان گفت: شرایط برای تردد بهتر و مناسبتتر گردشگران در شهرستان بندرخمیر و از جمله بندرپل و بندر لافت باید فراهم شود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا شرایط برای تردد بهتر و مناسبتتر گردشگران در شهرستان بندرخمیر و از جمله بندرپل و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرستان فراهم شود.
همتی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: مردم سراسر ایران اسلامی و از جمله استان هرمزگان امروز از این اقدام ناشایست رئیس جمهور آمریکا اعلام انزجار کردند و ما نیز در کنار مردم بندرخمیر این اقدام را محکوم می کنیم.