|

۳۲۰ میلیون تومان تسهیلات به عشایر هرمزگان پرداخت شد

فهرست محتوا

مدیر امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون 320 میلیون تومان تسهیلات به 40 نفر از عشایر هرمزگان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، منوچهر سالاری، تصریح کرد: این تسهیلات 900 میلیون تومان است که از محل اعتبارات ماده 10 و 12 خشکسالی پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرواربندی گوسفند، خرید دام و تهیه علوفه طرح‌هایی است که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیر امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای هر نفر 10 میلیون تومان با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله است.

سالاری خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای عشایر و تأمین گوشت و شیر مورد نیاز استان از اهداف پرداخت تسهیلات است.

۳۲۰ میلیون تومان تسهیلات به عشایر هرمزگان پرداخت شد
کد خبر: ۲۳۰۶۴
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو