مدیر امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون 320 میلیون تومان تسهیلات به 40 نفر از عشایر هرمزگان پرداخت شده است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، منوچهر سالاری، تصریح کرد: این تسهیلات 900 میلیون تومان است که از محل اعتبارات ماده 10 و 12 خشکسالی پرداخت میشود.
وی افزود: پرواربندی گوسفند، خرید دام و تهیه علوفه طرحهایی است که میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
مدیر امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای هر نفر 10 میلیون تومان با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله است.
سالاری خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای عشایر و تأمین گوشت و شیر مورد نیاز استان از اهداف پرداخت تسهیلات است.