|

۴۵۰ میلیون تومان زیر ساخت های پارسیان را آب برد

فهرست محتوا

فرماندار پارسیان (در استان هرمزگان) گفت: در بارندگی امروز شهرستان پارسیان ۴۵۰ میلیون تومان به زیرساخت‌های شهری، برق و کشاورزی شهرستان خسارت وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،‌ محمد رادمهر با اعلام این خبر افزود: در این بارندگی که از شب گذشته (۳۰ آبان) شروع شده بود ۱۹ میلیمتر باران همراه با تگرک در شهر دشتی روستای ستلو و روستای غورزه از توابع شهرستان پارسیان بارید. وی تصریح کرد: این بارندگی با ورود سامانه ناپایدار بارشی به هرمزگان، از اواخر ساعات پایانی دیشب در پارسیان آغاز شده بود. رادمهر با بیان اینکه بارش باران موجب قطع یکساعته برق در پارسیان شد، بیان کرد: فعالیت این سامانه تا روز جمعه در استان ادامه دارد و سبب ابرناکی و بارش بویژه در مناطق غربی استان می‌شود.

۴۵۰ میلیون تومان زیر ساخت های پارسیان را آب برد
کد خبر: ۲۲۸۰۶
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو