|

حاشیه نشینی ۳ میلیون نفر در اطراف پایتخت

فهرست محتوا

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران از وجود ۳ میلیون حاشیه نشین در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محسن علیجانی با تاکید بر این که پیشرفت علم و فن آوری باید درون زا و وابسته به توان داخلی باشد، گفت: باید با بهره گیری از توان بخش خصوصی در زمینه اشتغال زایی کار کنیم و در این زمینه شهرستان ها نقش موثری دارند. وی به وجود ۷ میلیون جوان بیکار در کشور اشاره کرد و افزود: باید با برداشتن موانع موجود در اشتغال زایی راه را برای جوانان باز کنیم. دبیر مجمع نمایندگان استان تهران به وجود ۳ میلیون نفر حاشیه نشین در استان تهران اشاره کرد و گفت: باید با تلاش همه دستگاه ها و نهادهای مسئول و با تخصیص اعتبار کافی در زمینه حل معضل حاشیه نشینی گام برداریم. وی با انتقاد از وجود بیمارستان قدرتمند تامین اجتماعی در شمال تهران گفت: باید یک بیمارستان مانند بیمارستان «میلاد» در جنوب تهران راه اندازی شود، این منطقی نیست که حق بیمه را مردم جنوب تهران پرداخت کرده و بیمارستان در شمال تهران مستقر باشد.

حاشیه نشینی ۳ میلیون نفر در اطراف پایتخت
کد خبر: ۲۲۶۵۲
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو