|

18 باند اعتیاد آفرین به دست چهارمحال و بختیاری ها منهدم شدند

فهرست محتوا

فرمانده انتظامی چهار محال و بختیاری از افزایش 65 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در استان با انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی سال جاری، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش ، سردار غلامعباس غلامزاده، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان یک تن و 893 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی چهار محال و بختیاری افزود: طی این مدت 31 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر توقیف شد و 466 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی استان 24 طرح پاکسازی محلات آلوده در سراسر استان اجرا و شماری از معتادان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد هدایت شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی 48 ساعت گذشته نیز با انجام چند رشته کار اطلاعاتی دقیق یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پلیس استان اصفهان در عملیات غافلگیرانه‌ای هر چهار نفر اعضای این باند را در شهرستان بروجن دستگیر در بازرسی از وانت مزدای قاچاقچیان 239 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس استان بر همه مناطق، مبادی ورودی و خروجی و محورهای مواصلاتی استان به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان داد: پلیس استان با همه توان برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ را در دستور کار دارد.

18 باند اعتیاد آفرین به دست چهارمحال و بختیاری ها منهدم شدند
کد خبر: ۲۲۴۱۴
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
ارسال نظر
captcha