|

رحمتی: با تمام قوا به ازبکستان می‌رویم

فهرست محتوا

کاپیتان استقلال تهران گفت: با تمام قوا به ازبکستان می‌رویم تا بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صمت به نقل از ایلنا، مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال تهران، پس از پایان تمرین امروز این تیم اظهارکرد: تمرین خوبی داشتیم. بازیکنان مصدوم هم رسیده‌اند. با تمام قوا به ازبکستان می‌رویم تا بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که شناختی از لوکوموتیو دارید یا خیر، گفت: در آزادی با آنها بازی کرده‌ایم. شناخت کامل داریم. کادر فنی نیز از تیم آنالیز کاملی داشته‌اند، امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم. رحمتی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه به‌عنوان کاپیتان آیا قبل از بازی با لوکوموتیو دغدغه خاصی دارید، عنوان کرد: دغدغه هست، اما قبل از بازی‌های آسیایی اشاره نمی‌کنیم. ان‌شالله بعد از بازگشت دراین‌باره حرف می‌زنیم. وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید استقلال صعود کند، خاطرنشان کرد: ان‌شالله این اتفاق رخ می‌دهد.

رحمتی: با تمام قوا به ازبکستان می‌رویم
کد خبر: ۲۲۲۴
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو