عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها گفت:با وجودی که دستگاههای خدمات رسان در حال انجام وظیفه هسنتند اما بینظمی در توزیع اقلام و نیازهای اولیه به خصوص اسکان اضطراری دیده میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، علیرضابیگی اظهار کرد:در این بین گروههایی که شاید نیاز به اقلام امدادی و اولیه نداشته باشند به غارت این اقلام میپردازند. انتظار میرود مدیران دقیقتر و منظمتر اقلام را به مردم نیازمند آن هم به صورت اضطراری و فوری برسانند.