رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: خط و نشان کشیدن برای شهرداری رشت بی انصافی است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، فاطمه شیرزاد اظهار کرد: بیش از ۳۳ سال است که زبالهها به سراوان سرازیر میشود و بارها در این خصوص هشدار داده شده است.
وی افزود: متاسفانه در شرایط فعلی که اوضاع سراوان رو به وخامت گذاشته است برخی از افراد مدعی شده و تمام مشکلات را به گردن شهرداری رشت انداختهاند.
شیرزاد با بیان اینکه تاخیر در صدور مجوز برداشت شن و ماسه یکی از مشکلات پیش روی شهرداری رشت در مواجهه با مشکل سراوان است، گفت: متاسفانه شهرداری رشت برای گرفتن مجوز برداشت شن و پاشیدن آن بر روی زبالهها ماهها سرگردان میشود و این در حالی است که شن پاشی روی زبالهها امری ضروری است.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت بیان کرد: شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور کاهش آلام مردم سراوان به کار گرفتهاند و در این راستا نیازمند نگاه ویژه مسئولان و اعتبارات ملی هستیم و انتقادات بی اساس ما را در ارائه بیشتر خدمات به مردم سراوان استوارتر میکند.