|

خط تولید اس.یو.وی در ساوه راه اندازی می‌شود

فهرست محتوا

خط تولید خودروی اس. یو. وی در ساوه با سه هزار فرصت شغلی راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه گفت: این طرح با مشارکت طرف های خارجی با حجم سرمایه گذاری اولیه ۱۲۰میلیون یورو ایجاد می شود و بر اساس برنامه زمان بندی از فروردین سال آینده اقدامات اجرایی آن نظیر تجهیز کارگاه در شهر صنعتی کاوه کلید می خورد. محمد بهاروند افزود: تولید این خوردوی شاسی بلند که یکی از برندهای اروپایی است از اوایل سال ۱۳۹۸ در ساوه هدفگذاری شده است و قرار است حجم سرمایه گذاری در سال های بعد افزایش یابد. وی بیان کرد: امکانات لازم و بسترهای خدماتی برای استقرار خطوط جدید تولید خودروهای سواری در ساوه مهیا شده و دستگاه های خدماتی شهرستان مانند برق، آب و راه و شهرسازی با سرعت عمل بیشتری وارد کار شده اند. بهاروند گفت: شرکت ایرانی سازنده این نوع خودرو، زمین مورد نیاز برای ساخت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خودروی سواری را در شهر صنعتی کاوه در اختیار دارد و به زودی کارخانه خط رنگ این شرکت نیز آماده بهره برداری می شود.

خط تولید اس.یو.وی در ساوه راه اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۲۰۴۲
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو