|

افزایش تمایل به خشونت در دختران

فهرست محتوا

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از افزایش تمایل به خشونت در دختران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار با اشاره به لزوم توجه به حوزه تعادل روحی و روانی و سلامت روان و پیشگیری از خشونت و ارائه آموزش‌های مربوط به مهارت‌های دوران بلوغ اظهار کرد: ما باید بر روی بحث خشونت در جامعه کار کنیم. متاسفانه پیمایش‌ها نشان می‌دهند که تمایل به خشونت در دختران رو به افزایش بوده است. حال لازمه پیشگیری از آن ارائه آموزش‌های مناسب است. امیدوارم در بحث مهارت‌های دوران بلوغ بتوانیم اقدامات درست و موثری انجام دهیم و کارگروهی را در این زمینه ایجاد کنیم. ابتکار با بیان اینکه یکی از اقدامات موفق وزارت بهداشت راه اندازی کلینیک‌های سلامت خانواده بوده است که در حال حاضر به موانعی برخورد کرده است، گفت: باید توجه کرد که با ارائه خدمات مربوط به سلامت خانواده می‌توان بخش مهمی از معضلات خانواده قبل و بعد از ازدواج را حل کرد. در کنار این موضوع ارائه محتوای آموزشی مناسب برای زوج‌های جوان نیز از تکالیف سیاست‌های کلی خانواده است که بتوانیم آموزش‌های مناسبی را در پنج سال ابتدای زندگی به زوج‌های جوان ارائه دهیم. ما در این زمینه آمادگی داریم تا به وزارت بهداشت کمک کنیم.

افزایش تمایل به خشونت در دختران
کد خبر: ۲۱۸۸۹
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو