«فاکس نیوز» در گزارشی تحت عنوان «ایران در پی حمله موشکی امریکا به سوریه واشنگتن را تهدید کرد» نوشت: توییتهای وزیر خارجه ایران و صحبتهای سخنگوی وزارت خارجه و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران حاوی تهدیدهایی علیه امریکا بوده است.
به گزارش پایگاه خبری صمت به نقل از ایلنا، پایگاه خبری فاکس نیوز به توییتهای محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در پی حمله موشکی امریکا به سوریه واکنش نشان داد. این شبکه خبری در گزارشی با اشاره به توییتهای محمدجواد ظریف به نقل علادین بروجردی رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس نوشت: ایران گفته بعد از حمله موشکی امریکا ساکت نخواهند ماند. در این گزارش گفتهشده ظریف روز جمعه در توییتر خود اعلام کرد که کمتر از دو دهه بعد از یازده سپتامبر ارتش امریکا در دو جبهه سوریه و یمن در کنار القاعده و داعش میجنگد. زمان جوسازی و فرافکنی تمامشده است. ظریف همچنین ادعای امریکا مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را بیاساس خواند. فاکس نیوز همچنین با اشاره به پرتاب ۶۰ موشک تام هاک کروز به پایگاه هوایی سوریه در جنوب شرق شهر حمص مدعی شد این پایگاه هوایی جایی بوده که عمدتاً هواپیماها برای بمباران اهداف و مواضع در شمال و مرکز سوریه از آن استفاده میکردند. به گفته یکی از مقامات امریکا موشکهای امریکا در ساعت ۳: ۴۵ صبح روز جمعه بهوقت امریکا به سمت این پایگاه گسیل شدند. این گزارش ضمن اشاره به صحبتهای بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نوشت: اونیز روز جمعه در بیانیهای حمله نظامی به سوریه را قویا محکوم کرد و نسبت به تقویت تروریستها و پیچیدهتر شدن اوضاع در سوریه در پی این اقدام نظامی امریکا هشدار داد. فاکس نیوز در پایان مدعی شده که ایران یکی از بزرگترین حامیان دولت بشار اسد است و متحدان عرب امریکا در خلیجفارس سوریه را مرکز درگیری اهل سنت و قدرت شیعه موردحمایت ایران میدانند.