استاندار مازندران از روند پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز نوشهر انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، محمد اسلامی با ابراز نارضایتی از وضعیت بهداشتی و محیط زیستی داخل نیروگاه زباله سوز نوشهر اظهار کرد: با وضعیت کند پیشرفت، این نیروگاه تا دهه فجر افتتاح نخواهد شد. وی با اعلام اینکه هیچ فردی از جانب من قول ندهد که نیروگاه دهه فجر افتتاح می شود، افزود: آنچه من دیدم یک سال دیگر زمان برای افتتاح نیاز است. فعالیت های باقی مانده و اقلام باقی مانده باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. اسلامی با اشاره به اینکه ترخیص اقلام از گمرک زمان بر است و موانع پیش رو وجود دارد، گفت: با موانع پیش رو پیش بینی میشود روند پیشرفت پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر کند باشد. استاندار مازندران افزود: مهم ترین وظیفه معاون عمرانی و ابراهیمی مدیر کل محیط زیست باید پیگیری مداوم باشد و مشکلات پیش رو مدیر پروژه و پیمانکار را برطرف کنند. وی با بیان اینکه اولویت نخست من زباله سوز و تولید برق است، گفت: کلیدی ترین کار برای ساخت زباله سوز نوشهر این است که از نظر فنی این نیروگاه باید مورد بررسی دقیق باشد. اسلامی تاکید کرد: معاون عمرانی با فرماندار در کنار پیشرفت ظاهری به مسایل فنی نیز توجه کنند و هر هفته گزارشی در این زمینه اعلام کنند زیرا ساخت پروژه باید مطابق با نقشه و مشخصات فنی باشد.