|

استاندار از دست زباله های نوشهر به ستوه آمد

فهرست محتوا

استاندار مازندران از روند پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز نوشهر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، محمد اسلامی با ابراز نارضایتی از وضعیت بهداشتی و محیط زیستی داخل نیروگاه زباله سوز نوشهر اظهار کرد: با وضعیت کند پیشرفت، این نیروگاه تا دهه فجر افتتاح نخواهد شد. وی با اعلام اینکه هیچ فردی از جانب من قول ندهد که نیروگاه دهه فجر افتتاح می شود، افزود: آنچه من دیدم یک سال دیگر زمان برای افتتاح نیاز است. فعالیت های باقی مانده و اقلام باقی مانده باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. اسلامی با اشاره به اینکه ترخیص اقلام از گمرک زمان بر است و موانع پیش رو وجود دارد، گفت: با موانع پیش رو پیش بینی می‌شود روند پیشرفت پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر کند باشد. استاندار مازندران افزود: مهم ترین وظیفه معاون عمرانی و ابراهیمی مدیر کل محیط زیست باید پیگیری مداوم باشد و مشکلات پیش رو مدیر پروژه و پیمانکار را برطرف کنند. وی با بیان اینکه اولویت نخست من زباله سوز و تولید برق است، گفت: کلیدی ترین کار برای ساخت زباله سوز نوشهر این است که از نظر فنی این نیروگاه باید مورد بررسی دقیق باشد. اسلامی تاکید کرد: معاون عمرانی با فرماندار در کنار پیشرفت ظاهری به مسایل فنی نیز توجه کنند و هر هفته گزارشی در این زمینه اعلام کنند زیرا ساخت پروژه باید مطابق با نقشه و مشخصات فنی باشد.

استاندار از دست زباله های نوشهر به ستوه آمد
کد خبر: ۲۱۷۷۳
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
ارسال نظر
captcha