استاندار کردستان از رفع مشکلات و همچنین معضلات فعلی مرز رسمی باشماق مریوان در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، بهمن مرادنیا گفت: امروز برای فعالان در این مرز رسمی دغدغه هایی وجود دارد که انتظار میرود در کمتر از یک ماه آینده و با مشارکت همه ادارات، سازمانها و نهادهای دولتی مرتبط تمامی مشکلات مرز رسمی باشماق مریوان هرچه سریعتر برطرف شود. وی با اشاره به اینکه ماه آینده بازهم از مرز بازدید خواهم کرد، گفت: از مسئولان ادارات و سازمانهای دولتی مرتبط تقاضا می شود که ضمن بررسی موضوع و با برگزاری جلسات کارشناسی شده مشکلات مرز باشماق را رفع کنند. جمعی از کارگران فعال در مرز رسمی باشماق مریوان و همچنین چندین فعال حوزه تجارت و اقتصاد در این مرز نیز نسبت به ارائه خدمات از سوی ادارات و سازمان های دولتی و متولی امر اعتراض کردند و استاندار کردستان وعده داد که این مسائل را در کوتاهترین زمان ممکن بررسی می کند.