مدیر توسعه بازار شرکت مديريت طرحهاي صنعتي ايران در حاشیه برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۷ گفت: در حال حاضر در حال پی گیری 3 پروژه و تعامل با سرمایه گذاران اروپایی، کرهای و چینی هستیم.
سید محمد اکبری، مدیر توسعه بازار شرکت مديريت طرحهاي صنعتي ايران، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش گفت: این اولین باری است که در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۷ شرکت می کنیم و از آنجایی که زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هستیم یکی از بزرگترین پیمانکاران در حوزه نفت و گاز محسوب میشویم.
وی هدف از حضور در این نمایشگاه را جذب سرمایهگذاری دانست اذعان کرد: برای جذب مشارکت با فاینانسورهای ایرانی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافتهایم این در حالی است که این شرکت دارای قابلیت های بسیاری است.
اکبری در پاسخ به این سوال که طی شش ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده اند پاسخ گفت: هنوز با فاینانسورهای خارجی مذاکره جدی نداشته ایم و حتی نتوانستهایم سرمایه گذاری خارجی جذب کنیم اما درگیر ۲ پروژه مهم هستیم که شامل اتمام فاز ۱۷ و ۱۸ و آغاز فاز ۱۴بوده که سهم ما در حدود دو میلیارد دلار است.
به گفته وی، در حال حاضر در حال پی گیری ۳ پروژه و تعامل با سرمایه گذاران اروپایی، کرهای و چینی هستیم.