مدیر پژوهشکده پولی و مالی با حضور در نمایشگاه مطبوعات از هفتمین همایش بانکداری الکترونیک که قرار است 2و 3 بهمن جاری در برج میلاد برزگرا شود رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، علی دیواندری در گفتگو با خبرنگار ما درباره محورهای این همایش گفت: طبق روال هر سال اقداماتی در ارتباط با جشنواره مرحوم نوربخش- تصویرسازی بانکداری الکترونیک و ترکیبی از کارگاه های آموزشی خواهد بود .
وی همچنین از فعالیت در حوزه کسب و کار نظام بانکی و تحولاتی که در این حوزه در حال اتفاق است در کنار خدمات پرداخت و پرداخت از طریق تلفن های همراه به عنوان محور های اصلی این همایش نام برد.
دیواندری افزود: در محور نوآوری به پول های جدید و نوظهور و پول های الکترونیکی و رمزگذاری شده- فناوری نظارتی پرداخته می شود و نقش بانک مرکزی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین محورهایی مثل امنیت و هوشمندی و برنامه ها ی جنبی در کنار خدمات بانکی به بخشی از مشکلات سیستم پرداخت نیز درنظر گرفته می شود.