بیستوسومین نمایشگاه مطبوعات از صبح روز گذشته(۵ آبان) کار خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، روزنامه صمت نوشت: درهای بیستوسومین نمایشگاه مطبوعات از ساعت ۹:۳۰روز جمعه به روی اهالی رسانه و قلم و بازدیدکنندگان گشوده شد تا بار دیگر بزرگترین گردهمایی رسانهای را به مدت ۸ روز رقم بزند. بیستوسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی افزون بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار میشود. در نمایشگاه امسال، ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفتهنامه، ۳۰ دوهفتهنامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منطقهای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند. همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت. علاوه بر ادارات کل ارشاد استانها و برخی خانههای مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقهای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند. موسسه فرهنگی - مطبوعاتی صمت همانند دورههای پیشین، امسال نیز با طراحی متفاوت و در گروه موسسهها میزبان علاقهمندان به حوزه ارتباطات و روزنامهنگاری است. روزنامههای گسترش صنعت، گسترش تجارت، گسترش معدن، گسترش و پایگاه خبری گسترش، همگی در غرفه این موسسه حضور دارند و همه روزه خبرنگاران و همکاران روزنامه، پاسخگوی پرسشها و اتفاقات این رویداد خواهند بود. بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی افزون بر ۱۳ هزار متر مربع از ۵ تا ۱۲ آبان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.