نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی قطر با حضور ۴۰ شرکت کننده ایرانی در مرکز نمایشگاهی دوحه افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، علی اکبر ترکاشوند، مشاور مدیرعامل و مدیرحراست حوزه تجارت خارجی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران که در این نمایشگاه حاضر است در گفتگو با خبرنگار گسترش گفت: در این نمایشگاه تعدادی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، لبنان، الجرایز، تونس، پاکستان و... حضور دارند.
وی افزود: ۴۰ واحد از برترین شرکت های تولید کننده مواد غذایی ایرانی که سابقه درخشان صادراتی دارند در این نمایشگاه به عنوان نماینده های ایران حضور دارند. نمایشگاه به مدت ۴ روز برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از آن بازدید کنند.
ترکاشوند در ادامه گفت: با وجود رابطه خوب میان ایران و قطر در طول مدت اخیر، از شرکت های ایرانی برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آمد و به فضای خوبی نیز در این رویداد برای آن ها در نظر گرفته شده است. تجار می توانند به غیر از دوران نمایشگاه چند روزی نیز برای انجام فعالیت های تجاری خود در این کشور در قطر بمانند.
وی در پایان گفت: محصولات ایرانی که در نمایشگاه حاضر هستند از بهترین مواد اولیه تهیه شده و بالاترین کیفیت را ارائه می دهند. بالا بودن کیفیت محصولات می تواند راه صادرات ایران به قطر را هموارتر کند.