سفیر پیشین روسیه در آمریکا گفت: فضا برای ایجاد تفاهم و بهبود روابط میان مسکو و واشنگتن همواره وجود داشته است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی کیسلیاک، سفیر پیشین روسیه در آمریکا با اشاره به وضعیت روابط میان مسکو و واشنگتن، اظهار کرد: با وجود تمامی مشکلات موجود، ما هیچگاه درها را برای همکاری محتمل در موضوعاتی که در دامنه منافع روسیه باشد، نمیبندیم. کیسلیاک تصریح کرد: تنشهای داخلی در دولت آمریکا و مناقشات میان احزاب، نهادها و کاخ سفید نشان میدهد که ایالات متحده آماده است تا روابط خود با روسیه را برای دستیابی به اهداف داخلی قربانی کند. با این حال این دیپلمات روس خاطرنشان کرد: افراد بسیاری هستند که از ابتدا با روسیه تعامل و همکاری داشتهاند.