استاندار البرز گفت: فرآیند تجمیع واحدهای صنعتی و تولیدی پراکنده در منطقه در قالب ناحیه صنعتی باید هر چه سریعتر مورد پیگیری قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، محمدعلی نجفی در بازدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحدهای تولیدی شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: واحد تولیدی نباید بخاطر تولید و تنها وجود برخی موانع جریمه شود، بلکه باید بستههای تشویقی نیز برای این واحدها در نظر گرفته شود. استاندار البرزادامه داد: این مجموعه و واحدهای صنعتی با اشتیاق تولید میکنند هر چند بازار فروش گرم نیست، اما با امید و حمایت دولتی که دولت تدبیر و امید دارد، به افقهای روشنی امیدوار هستید و جاذبه هایی که برای فروش محصولات و تولیدات بکار گرفته شده نیز مبین این امر است. وی تصریح کرد: در طرحهای توسعه محور پیوست زیستمحیطی مورد توجه قرار گیرد، هرچند عمده دغدغه ما ایجاد شغل است اما برای حفاظت از منابع آبی و محیطزیست نیز باید دغدغه داشته باشیم. وی افزود: استان البرز و تهران تحت تاثیریکدیگرند و این نباید مورد غفلت واقع شود، باید در کنار توسعه طرح ها، هنر این را داشته باشیم که با ایجاد روزنه هایی رفع موانع تولید داشته باشیم. استاندار البرز با تاکید بر پشتیبانی از تولیدکنندگان گفت: پشتیبان تولیدکننده هستیم و در این بین مدیران بانکها نیز باید با اجرای قوانین، حمایتهای لازم را داشته باشند و همچنین باید اقدامات خوب بانکها ویترین شود و انعکاس پیدا کند. وی افزود: با رفع تنگناها برای تولیدکنندگان شاهد رونق و پویایی واحدهای صنعتی خواهیم بود.