|

تعریف مدل ارتقای بهره وری در هر بنگاه

فهرست محتوا

معاون سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: مدل ارتقای بهره‌وری در هر بنگاه از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران تعریف شده است.

غلامرضا سلیمانی در گفت وگو با پایگاه خبری گسترش اظهار کرد: بنگاه‌های صنعتی که در این دوره مورد بازدید کارشناسان سازمان بهر وری آسیایی قرار می‌گیرد مورد مطالعه و بررسی واقع شده و اجرای چرخه‌های بهره‌وری در این واحدهای صنعتی به عنوان چرخه بهره‌وری بررسی می‌شود. وی گفت: این دوره بازدید مطالعاتی همراه با انتقال دانش و تجربه خواهد بود اما دوره‌های مختلف مدیریتی محیط‌زیست انتقال دانش مدیریت دانش مدیریت فناوری و... را شامل می‌شود. سلیمانی معتقد است که بهره‌وری به معنای انجام کار درست در زمان درست است از این رو با ارتقای بهره‌وری در صنایع کوچک و متوسط می‌توان در این بخش به سودآوری رسید. بنابراین هدف‌گذاری توسعه کارگاه‌های صنعتی برای مدیران، بالا بردن خروجی به نسبت ورودی، اثربخشی کارکنان در هزینه‌های تولید و ارتقای کیفیت از مهم‌ترین شاخص‌های بهره‌وری است که در برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌شود. معاون سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در اهداف سند چشم‌انداز باید بهره‌وری2.5درصد از ۸ درصد نرخ رشد اقتصادی را شامل شود و یکی از راه‌های توسعه بهره‌وری ارتقای دانش روز صاحبان کارخانه‌ها است و پس از آن باید مهارت نیروی‌های شاغل در استفاده از ابزارآلات و فناوری مورد استفاده در کارخانه افزایش یابد تا بتوانند حداکثر بهره‌وری را در تولید کالا و کار با ماشین‌آلات پیشرفته ببرند.

تعریف مدل ارتقای بهره وری در هر بنگاه
کد خبر: ۱۹۲۶۲
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو